• Wordt sponsor van v.v. de Fendert!
    Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! v.v. de Fendert heeft meer dan 600 leden en daarnaast vele supporters met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Sponsor worden van v.v. de Fendert biedt dus een commerciële kans.
    Voor een voetbalclub als v.v. de Fendert zijn sponsoren belangrijk en voor sponsoren kan v.v. de Fendert ook belangrijk zijn. Niet voor niets is onze club het hart en de ziel van de samenleving van Fijnaart. Sponsoren bij v.v. de Fendert is één van de weinige vormen in de sport waarbij beide partijen winnen en dus een duidelijke win-win situatie wordt gecreëerd.

Winst voor de sponsor nog groter dan voorheen.
    Wekelijks zijn er honderden mensen betrokken bij v.v. de Fendert. Door vanuit sponsoring een bijdrage te leveren aan de toekomst van v.v. de Fendert is het voor u mogelijk om via de club in contact te komen met deze interessante doelgroep. Bovendien betekent sponsoren van v.v. de Fendert onderdeel zijn van een club die het hart en ziel van de Fijnaartse samenleving is, waar vele mensen hun wekelijkse moment van ontspanning beleven. Sponsoren bij onze club betekent uw merk op een zeer sympathieke onder de aandacht brengen en u staat hiermee midden in de Fijnaartse samenleving.

De mogelijkheden.
    Het is duidelijk dat uw bijdrage hoe groot of klein dan ook, meer dan welkom is. v.v. de Fendert heeft vele mogelijkheden van sponsoring van de wedstrijdbal bij het eerste elftal tot aan reclameborden bij het tweede veld, adoptie van een jeugdteam of shirtsponsoring van een seniorenelftal . Heeft u interesse in één van deze vormen van sponsoring dan kunt u dit kenbaar maken bij Kees Rombouts (keesrombouts5@hotmail.com).